Τα βήματα για την επίτευξη και στη χώρα μας των στόχων που έχουν τεθεί διεθνώς για τη δραστική μείωση των εκπομπών άνθρακα, τόσο στην παραγωγή όσο και στο λιανεμπόριο, θα αναλυθούν στο 15° Συνέδριο DIY & Home Improvement που θα γίνει την Τετάρτη 13 Νοεμβρίου στο Μουσείο Μπενάκη.
Το Συνέδριο DIY & Home Improvement διοργανώνεται από την Karydakis Media και είναι η μεγαλύτερη B2Β συνάντηση της Home & Garden αγοράς: εργαλεία – μηχανήματα, χρώματα – βερνίκια και δομικά υλικά, ενώ εξίσου αξιοσημείωτη είναι και η παρουσία μεγάλων και σημαντικών εταιρειών που δραστηριοποιούνται στην τεχνολογία και τον εξοπλισμό σπιτιού και κήπου. Είναι το μοναδικό networking event στελεχών από το ανώτατο διοικητικό επίπεδο όλων των μεγάλων εταιρειών, εκπροσώπων από όλα τα τμήματα των αλυσίδων λιανικής και του παραδοσιακού εμπορίου.
O Jaime Pitcairn, Technical Director of Corporate Sustainability της Ricardo, θα παρουσιάσει δράσεις και στρατηγικές που θα βοηθήσουν τον κλάδο να μειώσει τις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου στο Scope 3. Οι εκπομπές Scope 3 αναφέρονται στις έμμεσες εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου, που προκύπτουν από τις δραστηριότητες μιας επιχείρησης, αλλά δεν είναι άμεσα συνδεδεμένες με την παραγωγή ή την παροχή προϊόντων και υπηρεσιών της. Αυτές μπορεί να περιλαμβάνουν τις εκπομπές από την αλυσίδα εφοδιασμού, τις μεταφορές και τη χρήση των προϊόντων της εταιρείας από τους καταναλωτές.
Η μέτρηση των εκπομπών Scope 3 αποτελεί ισχυρό μήνυμα υπευθυνότητας και περιβαλλοντικής δέσμευσης για κάθε επιχείρηση. Η μείωση των εκπομπών Scope3 δεν είναι μόνο θετική για το περιβάλλον, αλλά συμβάλλει και στην οικονομική ανάπτυξη της ίδιας της εταιρείας. Η αναθεώρηση και η βελτίωση τους μπορεί να οδηγήσει σε αποτελεσματικότερες και οικονομικά αποδοτικές διαδικασίες.
Με τίτλο Reshaping Realities οι άξονες στους οποίους θα κινηθεί το 15° Συνέδριο DIY & Home Improvement είναι:
- ΜΟΝΤΕΛΑ ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ: Συνδυαστική αγοραστική δύναμη και ανταγωνιστικότητα
- ΒΙΩΣΙΜΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ: Το «κλειδί» για τη μείωση εκπομπών άνθρακα
- CUSTOMER EXPERIENCE: Η πολυκαναλική προσέγγιση για μια ανεπανάληπτη εμπειρία πελάτη
- ΔΟΜΙΚΑ ΥΛΙΚΑ: Η σημασία των cradle to cradle και πιστοποιημένων βιώσιμων λύσεων
- GARDEN CENTERS: Γιατί είναι απαραίτητα και στην Ελλάδα
- ΝΕΕΣ ΤΑΣΕΙΣ: Από το Home Improvement στο Home Connectivity
- ΕΡΕΥΝΕΣ: Τι ψάχνουν οι καταναλωτές
Κορυφαίοι Έλληνες και ξένοι ομιλητές, πρωτογενείς παρουσιάσεις, αποκλειστικές έρευνες και face to face επικοινωνία με τους σημαντικότερους decision makers της ελληνικής αγοράς δίνουν ακόμη πιο αναβαθμισμένο χαρακτήρα στο 15° Συνέδριο DIY & Home Improvement, με το επίπεδο να είναι πραγματικά υψηλότερο από ποτέ.
Όπως κάθε χρονιά, έτσι και φέτος, η εκδήλωση θα ολοκληρωθεί με ένα μοναδικό food & wine networking party, το οποίο θα ενώσει όλους τους ανθρώπους του κλάδου.